Wikia

Sjabloon:Portal:Quests

Goblin Guronia/Basement
Officiële quest beschrijving: Het Goblin Guronia heeft nu een paar bezienswaardigheden, maar jammer genoeg komen er geen klanten, kan jij ze helpen?
Uitgebracht op: Onbekend bewerk
Startlocatie: het Goblin Guronia
Moeilijkheidsgraad: *****
Lengte: Gemiddeld
Members: Nee
Vereisten:
  • 20Mining
  • 20Crafting
  • 13Magic

(kan allemaal worden geboost) Goblin Guronia, Rune Mysteries, Witch Potion

Benodigde Voorwerpen:
Monsters te doden: Geen
Licht wezen transport Waarschuwing!

Goblin tophat chathead
Praat met Mudfoot, hij is teleurgestelt, hij had verwacht dat er nu wel klanten zouden komen. Hij denkt dat er nog niet genoeg spullen zijn in het Guronia. Hij geeft je een klein klusje: hij wil een Air rune een Egg en een Bronze dagger. Geef deze spullen. Nu willen de goblins graag een Basement maken, geef ze allebei een spade en ga graven bij het geselecteerde punt. Na een tijdje moet je ze de pickaxen geven. Je ontvangt nu 2000Mining exp! Ook hebben de goblins nu 7 Coal rocks, 4 Iron rocks en 2 Clay rocks gevonden die jij kunt gebruiken er ligt ook een bucket of water op de grond. De goblins geven de pickaxes en de spades terug en willen nu graag dat je een tafel van klei maakt voor de Egg, de dagger en de rune. Gebruik 3 soft clay of de plaats de de Goblins hebben aangewezen. Nu moet je het aan elkaar smelten, use fire strike op het kleihoopje. Leg er nu de spullen op en de quest is klaar!

BeloningEdit

  • 2000Mining
  • 1500Crafting
  • 500Magic
  • Je kan nu met de goblins praten en vragen wat die spullen voorstellen. De goblins zullen zeggen dat dit combat spullen zijn. Vraag nu naar die egg. De goblin zal zeggen dat het een ranged wapen is. Vraag of de goblin je kan leren de eggs te gebruiken. Nu kan je eggs gooien!