Wikia

Sjabloon:Portal:Quests

Miniquest na Observatory Quest
Officiële quest beschrijving: Je hebt de Professor al geholpen, maar de Professor wil graag weer bij zijn laberatorium kunnen komen, zonder te worden aangevallen door goblins.
Uitgebracht op: Onbekend bewerk
Startlocatie: praat met de Observatory professor bij de Observatory
Moeilijkheidsgraad: *****
Lengte: Kort-Gemiddeld
Members: Ja
Vereisten:
  • Minstens 30 Strength
  • 30 of Construction of hoger
  • 25 Crafting of hoger
  • level 10 Agility of hoger kan handig zijn.
  • Je moet een monster van level 80 kunnen verslaan!
  • Observatory Quest
Benodigde Voorwerpen:
  • Hammer en Saw.
  • Ongeveer 100 Javelins (Mag elk type zijn behalve Morrigans) Hoe beter het type Javelin hoe meer kans van slagen, ze mogen ook poisened zijn. *ongeveer 40-45 Limestone bricks
  • ongeveer 10-15 Planks Maakt niet uit welk type maar hoe beter hoe meer kans van slagen.
  • 600 Nails (maakt niet uit welk type).

De hoeveelheid van deze items hangen af van je Construction enCrafting levels en de qualiteit materiaal die je gebruikt. Je krijgt later geld als een soort vergoeding van de Professor. Hoe beter de types die je hebt gebruikt hoe meer geld je zal krijgen.

Monsters te doden: Onbekende hoeveelheid goblins (level 2), Great Goblin (level 80)
Licht wezen transport Waarschuwing!

Spullen nodig: Javelins vul de rest van je inventory met limestone Bricks) Praat met de Observatory professor en zijn hulpje bij de Observatory. Vraag hem of je hem kunt helpen. Zeg I can do that. Use limestonebricks op de professor en use de javelins op de professor. Ga naar de bank en haal de planks en de Limestone bricks. Use deze weer op de professor. Praat als je alle spullen heb gegeven weer met de professor. Je moet nu wel de hammer en saw hebben! Er komt een kleine cutscene: jij bouwt een paar stukken muur om de Professors zijn hut heen van limestone bricks en je gebruikt de javelins op de limestone bricks zodat er een muur omheen is. Als alles goed is gegaan krijg je alvast 5000Construction exp en 5000 Crafting exp. Als er iets is mislukt moet je met de professor praten die zal zeggen hoeveel spullen je hem moet geven om de taak af te maken die moet je dan weer bij hem leveren, als het dan allemaal lukt krijg je de exp. Praat weer terug naar de professor. Hij geeft je je planken terug en een explosieve potion ook geeft hij je een Sleutel. Je kan nu als je 10 of hoger Agility hebt over de brug springen. Heb je dit niet moet je de grot weer in om in het gebouw te komen. Maak de deur open (kan zowel van binnenuit als van buitenuit). Nu moet je de brug afmaken. Gebruik de planks op de brug en hij word gerepareerd. LET OP: je moet de saw de hammer en de nails bij je hebben! Je krijg nu 5000Construction exp en 5000Crafting exp.

Er komt een cutscene. De goblins zullen aanvallen maar ze worden verjaagt door de scherpe javelins. Er zullen nu goblins van level 2 uit de cave naar je toekomen! Gooi zo snel mogelijk de explosieve potion in de cave. Die stort nu in. Slacht nu alle goblins af die in het observatory zitten.

Ga weer naar de professor. Er zal een cutscene komen. De goblins proberen nog een keer door te breken. Een Goblin die er behoorlijk machtig uit ziet, slaat met zijn battleaxe door de muur heen. De Professor en zijn assistent pakken een paar spullen en rennen de Observatory in. De goblins zijn nu door de muren gekomen. Ren nu naar de opening in de muur en ga hierdoor naar de machtig uitziende goblin. Praat met hem. Er komt een cutscene, hij zal zeggen dat hij de Great Goblin is die van het land van de God Bandos kwam om de Goblins te helpen met de verovering van dit gebied. Hij schreeuwt Arrav! De Goblins breken nu door de muur heen. Een goblin steekt hout van de Muur in de brand. De Goblins steken nu ook de Professor's hutje in de brand. Nu beginnen de Goblins bomen te kappen en bouwen ze hutjes op het veroverd gebied. De Goblin waarmee je praat zal zeggen dat hij graag met je wilt vechten... Hij zal op je wachten tot jij hem zult uitdagen. Als jij wint zal hij de Professor's leven sparen en verlies jij zal hij hem doden.

Strijd Tegen de Great GoblinEdit

Spullen Nodig: Vecht spullen, Hij valt in het begin aan met Range en Daarna met Melee Food is handig maar je kunt niet dood gaan tijdens het gevecht. De special van de Dragon Dagger is handig! Daag de Great Goblin uit. De Goblins maken nu een cirkel zodat ze het gevecht kunnen zien. Hij zal beginnen met ranged tot hij in melee afstand komt. Zie voor een vechtstrategie de Great Goblin pagina. Nadat je hem hebt verslagen geeft hij je zijn Axe. Praat nu met de Professor voor je beloning.

BeloningEdit

  • 10000Construction exp en 10000Crafting exp. (krijg je al tijdens de quest)
  • Een vergoeding voor de spullen die je hebt gekocht voor deze quest van de Professor.
  • 10000 Strength exp.
  • 10000 Agility exp. (alleen als je de Shortcut gebruikte, heb je dit niet gedaan kan je met 10 agility de Great Goblin een salto laten zien voor deze exp).
  • Je kunt de Great Goblin vaker uitdagen (Gewoon voor de exp).
  • Je kan nu de Professor 1 keer per dag 1 item geven die hij nodig heeft je krijgt hiervoor een belonning in de vorm van spullen, geld of exp.

Quests waarvoor je deze Quest moet hebben gedaanEdit