Wikia

Dit gaat over het monster, voor de NPC zelf, zie: Thammaron

Thammeron
Thammeron (monster)
Gevecht informatie
Combat level 721
Constitution 19000
Slayer level 85 slayer
Slayer XP 19000
Agressief? Ja
Giftig? Ja, 100
Immuun tegen vergif? Ja
Aanvalsstijl Melee, Magic en ranged
Max Hit 550 (Melee), 600 (Magic), 200 (ranged), 700 special attack
Zwakte Darklight, Holy water, Crush attacks, Slash attacks en Magic attacks
Overige informatie
Alleen voor Members? Ja
100% Drops Infernal ashes, Thammeron's corpse
Examine Thammeron, awoken after thousend years of sleep

Thammeron door de Necromancers uit de Necromancer Tower uit de dood gewekt, is een extreem sterk monster, onderschat hem niet, hij heeft een sterke Melee en Magic aanval, met hoge maximum hits, zijn ranged attack is echter altijd raak en 200. zijn ranged kan de speler poisenen, zijn melee kan de speler Knock out maken, voor acht seconden, en zijn magic, wat een combinatie is van ancient en basis magic, kan je bevriezen, of hard op je hitten. Hij kan met zijn melee aanval door prayer heen slaan, en dan de spelers prayer naar 0 brengen, maar dit gebeurt zelden. Zijn special attack, hit 700, brengt je prayer in een klap naar 0, poisiont je, met 100 per hit, en verlamd je tot 12 seconden, maar je kan in die tijd wel je familiar gebruiken, heroproepen een special attack laten doen, en je kan dan ook nog eten, gelukkig kan deze special attack ontweken worden.

Vecht stratigieEdit

Zoals elke Demons, is hij zwak tegen, Magic, Darklight, holy water en slash attacks, omdat hij ook nog Undead is, kan een Salve Amulet of een Salve Amulet(e), handig zijn, de laatste hit moet worden gedaan met de Darklight, maar je kan hem ook eerst aanvallen met bijvoorbeeld magic en hem dat afmaken met het Darklight. Saradomin brews zijn aangeraden, en een Packjack, of een Steel Titan is aanbevolen. De life boosting armour gedropt bij nex, kan goed van pas komen, veel voedsel en prayer potions moeten worden gebruikt. Het kan handig zijn om het geluid aan te zetten, want er komen bij bepaalde aanvallen geluid voor, als Thammeron met zijn handen omhoog gaat, en dan weer omlaag, ren dan snel weg, hij gaat zijn special attack doen, verschuil je achter het portaal.